آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام «یه چی خواستم ازت مال من باش فقط»
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

متن آهنگ مهدی احمدوند یه چی خواستم ازت مال من باش فقط

بیا چندتایی شمع تو خونه روشن کن…

بیا تنهایی رو واسه من قدغن کن????

بیا از توی کوچه ی قلب من رد شو…

بیا پیرهن عشقو خودت تن من کن????

من از این همه تنهایی خستمو خستم

یکی دستشو کاش بذاره توی دستم…❤️

مثلا مثلا مثلا مثلا تو…????

مثلا مثلا مثلا مثلا تو…❤️

سر تکون دادی یعنی آره، که این یعنی بهم دلت یه حسی داری…????

نگام میکنی از حال میرم، تو چشمات انگار بی حسی داره…

چه حسی داره با هم باشیم، چه چشمایی داری عین نقاشی????

یه فالگیر یه روز یه چیزایی گفت چقد شبیه حرفاشی…❤️

من این حال قشنگو از تو دارم…

من از وقتی که دیدم تورو بیقرارم…????

تو اومدی منو دلتنگم کنی و منو دلگرمم کنی و

بگم میشه مال من باشی تو بخندی منو ذوق مرگم کنی و

یه چی خواستم ازت مال من باش فقط

کسی بت گفت سلام تو جواب نده و منو بنداز وسط…????

من تو دستم یه قلب تو تو دستت یه تیر❤️

بذارش توی کمونو نشونه به سمت قلبم بگیر

منو زندونی کن تا ابد تو دلت…????

میمیرم نه بگی اینجوری که آره وصلم بهت

لب تر کن تو هرچی که بخوای رو داری…

تا منو داری من پیش مرگت اگه بذاری…

من اسیرت شدم انگاری…

بی تو حالم بیقراری…

من میخوام اسممو با صدای تو بشنوم…

من تورو دوست دارم حرفو اگه کش ندم❤️

قول دادم عاشق نشم شاید قولمو بشکنم…

من آخه عاشق شدم نمیشه دل بکنم…❤️

یه شهرو واست میکنم با خودم دشمنم

من با همه فرق داره حتی عاشق شدنم…

تو اومدی منو دلتنگم کنی و، منو دلگرمم کنی و…

بگم میشه مال من باشی؛ تو بخندی منو ذوق مرگم کنی و❤️

یه چی خواستم ازت مال من باش فقط…

کسی بت گفت سلام تو جواب نده و منو بنداز وسط…❤️

من تو دستم یه قلب تو تو دستت یه تیر…❤️

بذارش توی کمونو نشونه به سمت قلبم بگیر

منو زندونی کن تا ابد تو دلت…????

میمیرم نه بگی اینجوری که هستم بهت…❤️

 https://musicdel.ir/single-tracks/298605/





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : tarANEH
ت : دو شنبه 7 اسفند 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی